Uusi jäsen

Valvoja: asakaril

Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja levikari » 08.11.2012 14:07

Morjes vain kaikille. Tuossa pari päivää sitten liityin kyseiselle foorumille, kun on tuo trial pyöräily alkanut kiinnostamaan hieman enemmän. Olen 20w kouvolassa asustelen. Tarkoitus olisi ostaa tässä lähiaikoina 24" trialpyörä. tartybikestä onza zoot pisti silmään ensimmäisenä. Kaikki neuvot otetaan ilomielin vastaan. Ensimmäinen kysymys kuuluu että, miten tuo koko tilausprosessi sieltä tartybikestä oikein toimii? Tuleeko tilaukseen mitään muita maksuja kuin pyörä+kuljetus? Ja mihin tilatut pyörät toimitetaan ja onko aivan osissa? Mielipiteitä kokeneimmilta olisi kiva saada. Ihan amatööri olen tällä alalla. Olenhan ostamassa vasta ensimmäistä trial pyörääni. Laitoin juuri ostopalstallekkin ilmoituksen, että hakusessa olisi 24" pyörä. Kiitos!
levikari

Re: Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja Olli Sinivaara » 18.11.2012 15:31

Moi

et ilmeisesti ole vielä vastauksia saanut. Itse kävin nyt trial-foorumilla pitkästä aikaa ja huomasin viestin. Mukava kuulla, että laji on alkanut kiinnostamaan.

Tartybikesista kun pyörän tilaa, se tulee kotiin FedExin tai vastaavan kuljetusfirman toimittamana. Ei ole muita maksuja kuin itse tuote ja kuljetus, jotka molemmat maksetaan tilauksen yhteydessä. Pyörä tulee pahvilaatikossa esikoottuna. Se tarkoittaa, että komponentit on asennettu ja oikeilla paikoillaan lukuunottamatta pyöriä, ohjaustankoa ja polkimia, jotka täytyy itse laittaa paikoilleen. Myös tärkein paikkojen ruuvit on syytä kiristää itse ennen käyttöä.

Tartysta olen itsekin ostanut pyörän nettikaupasta luottokortilla maksaen. Hyvin toimi palvelu ja helppo oli saada pyörä nopeasti ajokuntoon.

Toivottavasti saat mieleisesti pyörän niin pääset ajamaan. Trial on todella hauskaa, haastavaa ja mielenkiintoista!
Olli Sinivaara

ViestiKirjoittaja levikari » 18.11.2012 17:32

Kiitos! Tämä tieto auttaa paljon. Sen verran vielä että toimitetaanko pyörä oikein kotiovelle asti?
levikari

ViestiKirjoittaja Olli Sinivaara » 18.11.2012 20:45

Kyllä. Kun valitsee kuljetuspalveluksi esim. FedEx International Priority, jota itse olen käyttänyt, paketti tulee kotiin. Se toimii niin, että paketti tulee ensin FedExin jakelukeskukseen Suomessa. Sieltä sitten soittavat sinulle ja kysyvät, milloin olet kotona ottaaksesi paketin vastaan. Ja kuljetuspalvelu valitaan Tartyssa ostosta tehtäessä. Jos tulee ongelmia, kun teet tilausta Tartyn nettisivuilla, voit vaikka soittaa minulle, olen käyttänyt Tartya paljon. Numeroni on NOLLAVIISINOLLA-5443360.
Olli Sinivaara

ViestiKirjoittaja Olli Sinivaara » 18.11.2012 20:50

Katsoin vielä niin tämä minun käyttämäni kuljetuspalvelu on tarkasti "14puntaa -FedEX Priority (tracking e-mailed to you)". Se löytyy "Postage options for Finland" -pudotusvalikosta kun laittaa tilaustietoja Tartyn nettikaupan Checkoutissa. Tätä kuljetusvaihtoehtoa olen itse käyttänyt ja kotiin on tullut!
Olli Sinivaara

ViestiKirjoittaja levikari » 18.11.2012 21:01

kiitos tiedoista!!! eiköhän se pyörä näillä tiedoilla jo löydä kotiin :-) mutta jos ongelmia tulee niin otan kyllä yhteyttä!!!
levikari

Paluu Yleinen keskustelu