Kirkkonummi kruiseja?

Valvoja: asakaril

Kirkkonummi kruiseja?

ViestiKirjoittaja Ismo » 03.10.2015 19:36

Moi,

Onko innokkaita ajelijoita Kirkkonummen suuntaan missä SM kisatkin pidettiin tänään?
Olin jo valmistautunut osallistumaan A luokkaan tänään (elitessä näytti olevan liian pelottavia paikkoja), mutta takajarru päätti luopua nesteistään juuri ennen starttia. (Voi sitä ..tutuksen määrää...) Pyörä on kestänyt monet vuodet, kesät ja talvet ja tänään se sitten päätti levitä käsiin. Murphyn laki pätee yhä, aurinkokin paistoi pilevttömältä taivaalta (lokakuu!?) :)

Itse ajattelin tuonne mennä "nollailemaan" kisajaksoja näin jälikiäteen, mutta löytyykö kaveria moista todistamaan?
Itselläni on auto käytössä joten voin vaikka juna-asemalta noukkia mukaan.

-Ismo
050 360 2559
Ismo

Re: Kirkkonummi kruiseja?

ViestiKirjoittaja Ismo » 06.10.2015 19:31

A jaksoja käyty nollailemassa, mutta eipä nuo nyt ekalla yrityksellä menneet. Melkoista pyörän kiduttamista sanon minä.
Pari helppoa vitosta tuli ja forkut ihan tukossa muutaman jakson jälkeen. Ähinä ja puhina tuolla metsän keskellä oli jotain aivan ennenkuulumatonta. Kisatilanteessa olisin ollut kanveesissa viimeistään toisen kierroksen aikana :lol:
Torstaina olisi tarkoitus mennä uusinta rundille klo 17.00 paikkeilla!

-Ismo
Ismo

ViestiKirjoittaja Ismo » 08.10.2015 18:23

Vielä ei näy lunta ja valoakin riittää aina klo 19.00 asti. Huomenna olisi taas pyörän nytkyttelyä ja hirvien säikyttelyä tiedossa kirkkonummella n.klo 17.00 ->

-Ismo
Ismo

ViestiKirjoittaja Olli Sinivaara » 09.10.2015 10:58

MOro!

Tosi kiva Ismo että olet taas ajamassa ja olisi toki kiva tulla Vuohimäkeen! Mutta helpommin ajoseuraat saat jos tulet Helsinkiin joku ilta ajaan minun ja NIkusen Ilkan kanssa. Näytetään sulle parit kunkkumestat täältä :D

Laita numerosi mulle.

Terv,

Olli
Olli Sinivaara

ViestiKirjoittaja Ismo » 12.10.2015 15:58

Morjensta,

Noh, pitää sitä vähän taas ajella ettei taidot ihan katoa ;)
Itse ajattelin tällä viikolla käydä ajelemassa Vuohimäellä, mutta jos sinne ei kukaan pääse ja sen sijaan sinä/Ilkka ajelette jossain Helsingissä niin pistäkäähän viestiä.
Pääsen töistä (Pitäjänmäki) aikaisintaan kolmelta ja voin siitä suoraan hurauttaa jonnekkin.

Menot vähän päivittyneet, tällä viikolla minulle sopii Ti-To päivät kruiseille.

-Ismo
Ismo

Paluu Kilpailut ja kruisit